toptoptoptoptoptoptoptop

Wednesday, December 10, 2008

la la la la

balik pasir gudang petang karang. terus aku rushing gila babi sambil masih teringat hfz. tak seronok ok. memang betul pown, bila nak register ada saja yang penuh. aku fikir ni yang ramai-ramai ni mesti budak 3rd year. maybe kalau terdesak sangat aku apply manually, sebab subjek yang aku nak amek tu core subject budak actuary, kitorang yang patut dapat priority. kan? heheh.

aku tengah ym dengan lea. banyak lagi yang tak settle. result pulak tak keluar lagi, kali ni paling penting sebab result sem ni tentukan aku dapat sambung scholarship PNB atau tak. abang tak sabar nak tunggu, dia kata kalau pass, dia suruh open table. masalahnya kalau tak pass?

ini yang keempat. aku copy dan paste di sini, untuk aku fikir selalu.

skg ni ko tk boli treat lelaki close sgt..
mksud aku, tk boli treat lelaki lebi drp lelaki treat ko
org sng mbi kesempatan ngn ko
ko lucky la dpt hafiz..
dia tu jujur..
dia tk sure ngan ko..dia try elak or kurang kan beri harapan ngn ko
kata ler dia bgik ko main2 dia
dia pura2 suka ker sgt2..
ko kan dah suka dia ..
apa pun dia boli buat hugie..
but...hafiz mmg brave..
dia sdr diri dia tk sure ngn ko
igt k..lelaki ni pndai mbi ksmpatan..
ppuan ni pula suka kena syg2..
ermm..
so kalu dpt lelaki buaya..
mmg ko susah hugie..
sori tgur ko..

owh, dia orang sabah, dan nickname aku huggiewuggie.

salah ke kalau aku memang macam ni? kalau sayang, sayang betul.

aku nak mengamuk dengan mama kejap lagi sebab buku fakulti aku hilang. pressure rasa macam nak terperiod.

dan sebab aku pressure, aku rasa nak off hp untuk 12jam. there's no one needs me anyway.

1 comment:

cosmetic surgery | hair salon jantzen salon salon in mid valley national instruments ni labiew labiew bottombottombottombottombottombottombottom
blog comments powered by Disqus